torsdag 30 maj 2013

Sekretär

I födelsedagspresent fick jag bland annat en sekretär. För enkelhetens skull fick jag välja den själv, så att den skulle passa mina scrapsaker på allra bästa sätt. Igår flyttade den in och jag har redan börjat fylla den med saker. Tog ett foto när sekretären precis kommit innan för dörren. Fin va?

Idag testade jag att träna MRL för första gången på mycket länge. Har haft en överbelastad fot och inte kunnat hoppa upp och ner på en step-bräda. Höll inte i klassen själv, eftersom jag var tvungen att gå så om jag fick minsta ont. Under själva passet kände jag ingen smärta. Håll tummarna för att foten håller!! Jag längtar helt sjukt mycket efter att få köra egna klasser igen!


4 kommentarer:

  1. Jag hoppas du var försiktig med "bakåttramp" ner från brädan :)
    Fin sekretär, lägger du ut en bild när den är fylld oxå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var försiktig, hela passet. Inga "bakåttramp" från brädan. Det hjälpte inte. Får vila ett tag till *snyft*

      Ny bild på sekretären kommer senare. När det är mer klar, typ.

      Stor kram

      Radera
    2. Kör du med samma skor?

      Radera
    3. Nej, jag har köpt nya. + Inläggen i.
      Har absolut inte jätteont, men är öm.

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)