lördag 7 juli 2012

Förvaring

Det här med att förvara sina scrapprylar är inte alltid det enklaste. Förvaringen ska vara smidig, ta liten plats och lätt att komma åt. Det är också lämpligt att man ser vad som är i, det jag inte ser används sällan/aldrig. Såg att någon gjort en fiffig förvaring till sina Stickles genom göra om en ram. Jag hittade istället en bricka av trä, på Panduro, som jag föll för. Den har måtten 20 * 40 cm och såg ut så här innan jag altrade den.


Jag har klätt den med mönstrat, grönt papper på utsidan och blått papper på insidan. Sedan har jag målat med Crackle Paint, använde Broken China och Picket Fence. Glitter har jag lagt lite här och där, samt dekorationer i form av blommor, charms och band. För att få fast flaskorna har jag använt mig av självhäftande kardborreband, som också inhandlades på Panduro. För att det ska vara så lätt som möjligt att använda glittret, hänger flaskorna upp och ned. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två :)