onsdag 16 maj 2012

Knähund

Var i Trollhättan och besökte Kristina och hennes härliga familj i helgen. Ett av våra stora gemensamma intressen är scrapbooking och vi scrappade både lördag och söndag. Underbart! 
Dessutom fick jag chansen att inviga hennes nya jättefina scraphörna. 


Förra våren var jag på en scrapträff i Kolbäck och då fick vi en massa läckra papper i vår Goodie-bag. Bland annat pappret som jag använt nedan. Det kan vara lite lurigt att få till den här typen av mönstrade papper tycker jag, men tillslut gick det. Har börjat göra LO´s med kort från när jag var liten och här sitter jag med Lina (vovven) och Mitzo (kissen) i soffan hemma i vardagsrummet. 


2 kommentarer:

  1. Nu sitter jag och längtar efter ett fint kort till min examen :D

    SvaraRadera
  2. Så fint! De är riktiga knähundar :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två :)