tisdag 20 mars 2012

Hypnose Mascara Waterproof

När jag jobbar som instruktör är det käckt att ha en vattenfast mascara. Jag fick två stycken mascaror i julklapp, båda ej vattenfasta. Dessa använder jag till vardags. Eller ja, jag har bara öppnat den ena. Tack mor och Sofia!!

Nu var min vattenfasta mascara från Lancôme slut, så jag begav mig till Kicks för att använda mitt presentkort (som jag också fick i julklapp av raraste svärföräldrarna). Har tidigare använt Kanebos 38 grader och tyckt den är fantastisk. Den enda lilla nackdelen med den är att den är lite "tam". Man får liksom ingen dramatisk förändring med jättelånga fylliga fransar. Det sa jag till tjejen som hjälpte mig i affären att jag ville ha och hon föreslog Hypnose Mascara Waterproof från Lancôme. Jag har haft den mascaran tidigare och var jättenöjd. Då hade jag inte en vattenfast variant, så glädjen var stor när det visade sig att det fanns en sådan också. 
Igår på träningen testade jag mascaran för första gången och den fick absolut högsta betyg. Den rann inte alls trots att jag svettades rejält. Toppen!! 
Bild från www.kicks.se

2 kommentarer:

  1. Tycker också det är svårt att hitta bra mascara för rätt tillfälle.Kul att du är nöjd med den du köpte för dom är ju ej gratis precis. KiS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det galet vad dyra mascaror är... Tusen tack!!

      Radera

Skriv gärna en rad eller två :)